:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Monday, October 06, 2008

Tag Dari kiena

Dah lama sangat aku tak jenguk2 blog kawan2 aku..tadi aku jalan2 jap kat blog kiena, pastu aku rase aku macam nk wat tag ni je..jom la layann jap...



1. Berapa pasang baju raya anda tahun ni dan kaler ape??
Tahun ni baju raya aku 2 pasang je...uwaaa..sedih la..tak dapat nk melaram banyak2 baju...1 kaler purple yang cantik(dah mcm baju pengatin pun ade), 1 lagi kaler pink...yang kaler purple harge RM230(setelah di discount). yang kaler pink tu RM50 je...


2. Makanan raya tradisional kegemaran saya??
Nasi himpit ngan kuah kacang..jugak air sirap bandung yang sangat sejuk (ais lebih)...sedap klu minum time tengah panas setelah penat beraya...tidak lupa juga ketupat pulut...

3. Biskut raye kegemaran saya??
Tart nenas, kuih bahulu cicah ngan sirap.


4. Berapa banyak duit raye korang spend untuk bagi pada bebudak ?
Dalam RM100 je.kakak2 aku lagi kaya dari aku, diorg la yg patut kuar duit byk sket..hehehhe...(tapi tuk adik dan anak buah aku lain kira la...)


5. Akiviti malam raye saya??
pasang langsir, hampar karpet baru, susun2 sofa, kemas2 umah...(sambil tengok tibi..banyak tul cite best time malam2 raya ni..saje nak suh aku malas tolong ngemas je....


who's to tag ??

- sape2 yang merayakan hari raya ini..

Sekian terima kasih

No comments:

Followers