:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Thursday, October 30, 2008

My New Style..huhu!! -before and after


Before (gmbr di ambil di salon 5 min sebelum rambutku dikerjakan...)


After (much better...)


p/s: korang nk komen ape2 tak pasal rambut baru aku ni...ok ke x ok??sile tinggalkn komen dibahagian komen ok..(jgn tinggalkn komen di bahagian kalender plak..)

7 comments:

Yazid Umar said...

aku suka ko rambut panjang... pi balik sambung rambut tu... namun tetap cantik.. manis ayu (nasib aku dah kawin..)

Summer said...

nape la ko kawin awal sangat...kite lambat berjumpa..ahakss
:sedih

Unknown said...

ko nmpk lebih muda berambut pendek..
nape ko tak amik gmbo rambut2 yg dorang tu sapu..

twistiesgurl said...

aku..dengan ht yg ikhlas nk komen...
ko mmg nampak mude...seperti kate dazz...hehehe
tp kan... mcm x kene je...
nth ape yg pelik nth..
aku sarankan ko menyimpan semule rambut2 ko...ataupon sile pergi semule ke kedai potong rambut tu, mintak di sambungkan...heheheh

Summer said...

dazz: xkn mse cina tu potong aku sibuk nk amik2 gmbr lak..kang kena mrh..hahaha

kina: time ksih komen ikhlas anda..aku akan simpan rmbut balik pasni...(nasib ko x komen penuh satu blog ni)

Anonymous said...

sib baik kiut mukekekeke

Summer said...

din, rmbt pnjg ke pendek ke aku ttp kiut kn?hehehe....

Followers