:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Friday, October 31, 2008

Sedih... :'(

Dua, tiga minggu ni aku rase hidup aku serabut sangat..pala aku rase berat sangat..aku tak tau masalah banyak sangat ke atau ape..tapi aku rase aku takde masalah yang berat sangat pun..

Hari rabu lalu, sepanjang hari aku rase pala aku berat sangat, tak tau nape..aku rase serabut sangat otak aku ni...mase balik kerja terus gi salon kat rumah aku tu terus potong pendek tanpa pk panjang lagi..hahaha..(pastu aku nyesal...)

Sebenarnya dh lame aku teringin nak berambut pendek...rasenya dah 5 tahun aku berambut panjang..last aku potong pendek rambut ni mase aku study dulu..pas abis study, aku xde potong2 rmbut lagi..dh macam style aku wat kat rambut aku ni, mase mula2 rambut panjang, aku wat curl rambut aku ni...pas 2 tahun aku straight kn balik..sampai lah hari rabu tu, pastu aku nekad nk potong pendek trus....(pastu aku nyesal...)

Dah lame aku nk potong pendek, tp tiap kali sampai kat salon, msti aku ubah pikiran,last2 aku wat treatment n trim sket je...hahha..tapi hari rabu tu aku betol2 nekad...(pastu aku nyesal..)

Aku bertambah nyesal bile kebanyakkan kawan2 sume cakap aku berambut panjang lagi ok dr pendek..rambut pendek buat muka aku macam budak2(lebih cute..haha)..agaknya kalau rambut aku panjang, muka aku nmpk tua kot..haha..(errr...mungkin aku lebih mature bile berambut panjang)

Tapi lepas proses pemotongan rambut ni aku rase ringan sangat pala ni..macam semua bebanan aku hilang walaupun hakikatnya hanya rambut2 aku yang hilang dari kepala aku...masalah yang ada tetap sama...sedih tul bile tengok rambut aku yang panjang dan banyak tu bersepah kat lantai...rase nak kutip je pastu letak bawak pokok pisang..hahaha...tapi kat sini umah aku takde pokok pisang.takkan nak anto balik kampung lak kot..huhu..


p.s: aku bertambah nyesal dan nyesal bile kepek cakap dia suka aku rambut panjang....uwaaaaa....(aku bertambah nyesal...) hahaha...tapi ape leh buat, kena tunggu rambut ni panjang balik la ye kepek...hehehe...

p.s.s : Sape ada petua caner nak buat rambut kite cepat panjang???sile tinggalkn komen...
(aku betul2 mengharap...)

p.s.s.s : kekesalan memotong rambut bertambah sepuluh ratus kali ganda apabila orang2 yang aku sayang pun kurang bersetuju dengan keputusan pemotongan ini....uwaaaaaaaaaaaa.......(sungguh menyesal....)

No comments:

Followers