:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Wednesday, October 29, 2008

Lelaki Kasanowa, Perempuan Pisau Cukur

Petang yang kelam kabut dan hiruk pikuk dengan orang yang keluar masuk dalam opis ni buat pala aku makin pening..tambah pulak aku ni dr pagi tak menjamah makanan pun..aduh....(ade lak bau ikan masin berlegar2 around me...huh!!mesti restorant kat bawah yang masak nasi goreng ikan masin ni....) bertambah lapo perut aku...

Sape leh tahan?? Aku pn trus turun bwah order nasi goreng ikan masin..haha!!puas hati aku dapat makan..huhuhu...pas makan br bersemangat buat kerja...sambil buat kerja, sambil dengar Hot.FM online kat live-radio.blogspot.com. topic petang ni pasal lelaki kasanowa, perempuan pisau cukur...

Errrrr... macam2 pengalaman yang aku dengar pasal lelaki kasanowa, dan perempuan pisau cukur ni.. kawan sekeliling aku pun ade yang jenis perempuan pisau cukur ni...tapi kawan aku cakap bukan dia yang nak kikis, tapi laki tu yang nak bagi....sama la tu..dulu same aku study ade gak kawan aku yang berniat tuk mengcukur orang..haha...yang bestnya kawan aku ni cukur, pastu share ngan ktrg..hahaha...best tul..ape yang dia dapat, kami pun dapat...siap kena ajak gi melancong lagi..walaupun tak jauh mane, tapi dapat gak la berjalan free...yang bagusnya kawan aku ni jenis yang tak makan sorang....leh tak, laki tu ajak kawan aku ni bercuti, pastu kawan aku ni ajak ktrg jugak, nak tak nak laki tu terpaksa la setuju, kalau tak setuju kang xdapat lak dia nak bercuti ngan kawan aku ni...lawak tul lak...laki tu pun xtau ke yang kawan aku ni hanya nak mengikis dia je...bodoh tul kan??bagi ktrg, kalau orang dah baik hati nak bagi, kite ambik jela...ktrg tak mintak....

Tapi tak sume perempuan je yang pandai mengikis, ade gak lelaki yang jenis mengikis...aku tak respek la laki yang jenis camni...tp kalau perempuan xpe kot.hahahahaha....



** Updated : posting ni aku bkn tujukan kpd Meng2..bkn meng2 orang yang dimaksudkan dlm cerita ini..harap maklum...

No comments:

Followers