:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Wednesday, October 08, 2008

Hari-hari yang memenatkan

Hari ni 8 october 2008. Dah 3 hari aku masuk kerja semula setelah lebih seminggu bercuti raya..lum msuk keje lagi orang ofis dah awl2 remind aku yang kerja bertimbun menanti aku..huh!

Dari ari isnin sampailah ari ni keje aku xsiap2..dr pagi ke ptg ngadap pc ni...naik berpinar mata aku ni..ni pn aku curi2 time update kejap..otak aku dah xleh nk tumpukan perhatian lagi...kang klu aku terus wat keje gak, msti byk yang silap..aku gak yg susah...kena wat keje 2 kali...

Oklah..jap lagi nk blik dah..ujan lebat tul kat luar tu.msti jem, silap2 bnjir lagi...
aduihh..aku mls tul nk smbg wat keje kat umah..aku keje nine to five je..time aku kat umah aku xmo tgk benda2 ni..serabut pala otak aku.....

k la..pape nnt aku update..
tata...

No comments:

Followers