:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Thursday, October 16, 2008

Setiap Hari Hujan

Asal petang je mesti ujan.asal petang je ujan, asal ujan je petang.....bile dh ujan, jln mesti jem..bile jln jem, pala aku pn jem..Arggghhhhhh!!
Satu hari nnt aku nk cipta kereta boleh terbang..bile jln jem je, kite tekan satu punat and then, kereta berubah menjadi helikopter..hahahahaha......aman dunia ini tanpa jem....

1 comment:

Unknown said...

camne lak klu jem di udara..
ms tu mesti kipas elikopter ko bebelit ngn elikopter org len..

Followers