:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Thursday, October 23, 2008

My Workstation at home...


Macam ni la keadaan meja aku time kena wat OT kat umah (ot tanpa bayaran)..serabut meja aku samalah dengan serabutnya kepala aku time tu....

Sebab tu sekarang ni kalau boleh aku nak siapkan semua keja di opis saja..taknak lagi ot kat umah..makin serabut kepala aku ni..huh!

No comments:

Followers