:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Wednesday, October 22, 2008

Camsial

8.00am : Alarm bunyi lagu disco yang menyakitkan tinge....

9.15am : Bangun dari tido setelah lebih sejam alarm berbunyi...(lagu disco yg tah pape).

9.46am : Bersiap ala kadar..(ari ni pakai baju itam ngan pink..suar jeans..hahaha...)

1015am : Sampai opis..on pc..tengok tray yang bersepah dengan kertas yang takde kena mengena ngan keje aku..(kenapa sume benda nak kena letak atas meja aku???) GERAMM!!!!!

10.30am : Bermulalah azab......


Ros, tolong fax borang ni kat bla..bla..bla...

Ros, list bank acc yang i bagi u mgu lepas dah check balance belum?nnt anta kt bilik i ya...

Ros, tolong i kejap, telefon no ni mntk dia anta barang yang i order tu cepat ye..tolong follow up ye..

Ros, esok tolong comfirm ngan bank bile leh collect buku chq baru yang hilang tu..

Ros, tolong bagi doc ni kat Sam..

Ros, jom mkn... (ha...yg ni bgus....)

Ros, name card yang order semalam dah siap belum??

Ros, tolong check spelling surat dalam pendrive ni,kalau salah tolong betulkn, pastu print and bagi boss sign...pastu bagi i balik ye

Ros, Ros, Ros......


WOiii musibat, ni sume bukan keje aku la...mane kerani korang?keje aku pun lum siap2 lagi tau..kang bos masuk nk check..dah le aku msuk lmbat ni...korang igt aku ni ape?dah...dah....aku nk siapkan keje aku dulu....jangan kaco...


3.03pm : tgk iklan jawatan kosong..download borang...(dh byk aku isi...nape xde rezeki aku lgi ni....)

4.07pm : lmbt tul kul 5.30..pening pala aku tak cukup tido ni..nak balik tido.....

No comments:

Followers