:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Monday, October 13, 2008

Selamat Hari Lahir Mak

Semalam 12/10/2008 hari jadi mak aku.pagi2 lagi alarm fon aku dah bunyi2. pagi2 lagi aku dah call mak aku ucap selamat hari jadi..

Walupun aku tau mak aku tak bace blog aku ni, tapi aku nk wish gak kat sini..hehehehe....

Selamat Hari jadi mak,
Semoga terus bahagia dan ceria..semoga pnjg umur dan murah rezeki...

P/s : errr..mak aku mntk adiah peti ais baru yang lebih besar dari yang kat umah tu lah...errr..akan aku usahakan...(pada calon2 menantu mak aku, leh tak tunaikan keinginan mak aku ni, sebab wat mase skrg ni aku kekurangan wang untuk menunaikan hajat mak aku...apa2 pun, ttp aku usahakan...tp selang beberapa minit mak aku sms ckp, gurau je...)aku tau mak aku serius sebenarnya..cuma dia xnk nyusahkan anak2 dia...

2 comments:

Unknown said...

tahan ler mak ko gurau nk mintak peti ais beso.. mak aku gurau nk mintak wat dapur baru.. siap kabinet mozek lam cite sembilu tu.. mn nk cekau duit..

coolbebeh said...

tak per tak per nanti saya tunai kan hasrat mak awak tue ehh...

Followers