:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Friday, October 31, 2008

My Best Friend- part 2

10 benda yang kami tak boleh nak lupekan.....

1. Sehari sebelum hari konvokasyen kelihatan seorang perempuan berkebaya berjalan laju dengan memegang sehelai selendang di tengah2 orang ramai di Sg Wang Plaza.

2. "Ko nak aku bayar hutang ko dengan cash ke chq??"-hahahaha...sampai sekarang musibat tu tak bayar2..itula adik kesayangan meng2..

3. Balik curi2 lepas kuar clubbing, panjat pagar hostel..pastu suh pak guard bukak gate..pak guard yang tengah sedap2 tido kelam kabut bangun pastu terus buat2 tulis something kat report book dia..hahahahah....(mgkin dia igt bos dia wat sportcheck kot)guling2 ktrg gelak...

4. Bercuti bersama ayu, nagn ady kat Taman Negara..main pelampong kat air terjun...huhuhu...best..

5. Takde duit pun tetap berlagak gi lepak2 minum2 kat starbucks...

p.s : aku bg 5 dulu..nnt aku update lagi..perut sakit,xde mood nk menulis

No comments:

Followers