:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Monday, October 06, 2008

Selamat Hari Raya

Hari ni 6 october bersamaan 6 syawal, bermakna kata hari ni hari raya ke-6..cepat tul mase berlalu. rase macam br je semalam start puasa, sedar2 hari ni dh hari raya ke-6.cepat tul mase berlalu, kn??..sedar tak sedar dah lama sangat aku tak update blog ni..haha..
sejak berpindah ke opis baru, kegiatan ngular aku di blog2 semakin berkurangan...sampai nk check email pun takde mase...huh! bos aku ni betol la menyeksa aku....aku nk beri ucapan hari raya pun takde mase...

Di kesempatan ni aku nk ucapkan selamat hari raya tuk korang semua..aku nk mntak maaf kat korang, dan aku jugak dah maafkan korang semua..korang takyah cakap pape, aku tau korang mmg nk mintak maaf kat aku gak kn??so, aku pendekkan cite, aku dh maafkan korang...

Aku jugak nak korang jgn amik ati klu penulisan aku selama ni ade yang terusik jiwa korang, terguris hati atau tersentuh ari2..terima kasih la sebab sudi menjenguk blog aku ni (wlupun dh lame tak update, korang sudi juga datang menjenguk...)kalau penulisan aku ni ade yang buat korang marah, tersingggung, termengumpat korang ke...sori le bebanyak...aku mintak maaf jugak klu penulisan aku ni wat korang sakit atau buat korang tak suka...(kalau tak suke tutup, jangan bace!)

Sekian,
Akhir kata, Selamat Hari Raya..Maaf Zahir Dan Batiniah!!

No comments:

Followers