:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Friday, July 11, 2008

Weekend kat kampung...

HUuuuu.....best rasenya sesekali pulang ke kampung halaman....minggu lepas 5/7/08 macam tiap2 bulan yang lain, pasti ini lah destinasi percutian yang aku nanti-nantikan..huhuhu....


Terowang genting sempah...pemisah antara Selangor dan Pahang...








Add Image







Bunga-bunga dihalaman rumah aku.(ada banyak lagi..tapi aku segan nak amik, nanti adik aku gelakkan aku lak mesti dia ckp macam tak pernah balik kg lak..siap nak amik gambar)...mak aku memang pencinta alam sekitar...juga seorang yang bersifat greenthumb...dulu mase aku kecik2 mak aku sanggup marah2 aku semata-mata aku lupa nak siram pokok2 bunga kesayangan dia ni..huhuh...mak aku jugak pernah bagi petua, jangan siram bunga tengah2 hari, nantu pokok ni akan terkejut dan mati..betol ke ar???

Aku paling tak suka bunga ni, sebab dulu dia ni dah banyak mencalar2 kan badan aku dengan duri-durian dia...dulu bunga ni sangat galak membiak.sampai leh buat tempat nyorok2..badan aku calar2 sebab nyorok belakang pokok ni la....

Panorama belakang rumah...ade pokok durian, pisang, rambutan, pinang, jambu air, mangga, dan macam2 lagi..(errr...manggis, ciku, langsat..semua dah takde lagi...).buah durian dah start berbuah..huhuhu...next week kena balik kg lagi, makan durian..huhuh...besh!!!

Ini lah tempat istirehat yang paling best!! time kecik2 dulu suka panjat pokok rambutan, yang paling best makan rambutan atas pokok.kalau bawak turun bawah dah tak sedap lagi...

No comments:

Followers