:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Friday, July 25, 2008

MAIN rogol-rogol

Mase kecik2 dulu kita hanya tau "main masak2", "main kawin2,", "main pondok2", dan macam2 jenis mainan lagi...main game pun susah nak dapat..

Tapi jangan terkejut zaman sekarang budak2 dah pandai main rogol2 pulak...alamak!! ni memang dah melampau..sape yang ngajo budak2 ni eh??memang advance tul la budak2 zaman sekarang..
Berita ni aku dapat dalam Harian Metro hari ni..siap jadi tajuk muka depan lagi...


KUALA LUMPUR: Jika selama ini main ‘masak-masak atau main kahwin-kahwin’ begitu sinonim dengan kanak-kanak, namun pengakuan tiga murid sekolah rendah yang terjebak dalam permainan ‘main rogol-rogol’ sangat menggemparkan.

‘Permainan’ yang bertitik tolak daripada ketagihan menonton VCD lucah itu mendorong kanak-kanak bawah umur terbabit ghairah mencuba melakukan hubungan seks walaupun sesama saudara terdekat.

** berita selanjutnya sila layari www.hmetro.com.my atau cari la paper metro hari ni punya.

P/s: melampau tul la...nasib baik la aku ni idup zaman tak berapa nak dulu..kalau sekarang mesti aku hanya memerap dalam rumah je main game daripada join budak2 ni main rogol2...keji sungguh la..

No comments:

Followers