:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Friday, July 04, 2008

kebizian

2,3 hari ni aku rase hidup aku kelam kabut je...tah apa yang tak kena tah le...mungkin sebab budak kecik ni ada kot.kehidupan harian aku sedikit berubah..kalau dulu-dulu aku leh balik lambat..kul 3 pagi baru aku ada kat umah..budak2 umah pun dah jarang jumpa aku..apa2 pesanan pun pakai note je..hahaha...1 komunikasi yang kurang sihat...sejak ade budak ni, kena la balik awal.

Semalam ade shooting drama kat tampat aku ni..tajuk drama tu " cinta dalam hati" akan disiarkan kat TV3 dalam bulan 8 ni kat slot cerekarama setiap sabtu, 10mlm..huhuhu..tunggu la kalau sape2 nak tengok tempat keje aku ni..antara pelakon2 yang ada semalam, Dynaz, Elly mazlin, dan sapa2 tah..aku tak ingat sangat nama diorg, tapi muka memang familiar...ya, aku kurang ambil tahu pasal dunia hiburan ni...(bukan diorg kenal aku pun...)

Semalam sempat gak la borak2 ngan Dynaz kejap..ingat nak tanya pasal kesudahan cite Ezora tu..nak tahu gak ending dia caner..tapi Dynaz tak nak bagi tahu la..dia kata dalam kontrak tak leh bagtau sapa2...(macam la aku ni wartawan...ingat aku nk gi hebohkan ke??) pastu sempat la ambil gmbr ngan Dynaz, tapi sedikit kecewa la sebab gambar tu kurang jelas..pencahayaan yang kurang baik..penatang cahaya sibuk buat kerja lain..hahaha...

No comments:

Followers