:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Monday, July 21, 2008

Last Week yang sungguh kelam kabut

Lega sikit bila si kecik ni tak ada..tapi terasa gak kesunyian bile dia takde..takde sape nk kaco aku wat keje..sunyi je..kalau tak selalu mesti ada yang berebut keyboard ngan aku..minggu ni seminggu Acim duduk ngan mummy dia..tak sabar nak amik dia balik minggu depan..

Sepanjang minggu lepas, aku sibuk sangat melayan kerenah si kecik ni, sampai nak update blog pun tak sempat.jangan kata nak update blog, nak buat keje pun tak leh..Si kecik ni jela sibuk ngan cartoon dia kat pc ni...(ni la padah bawak anak ke tempat kerja)...

Hari ni busy sangat siapkan keja yang dah seminggu tertangguh..penuh, padat, sesak sampai nak melimpah kertas2 atas tray aku ni..huhuhu...nmpk sangat keje bertimbun tak siap....

Ahhh...lega betul bile sume keja dah settle..ada mase nak menaip sikit kat blog ni..tadi aku malas nak taip, so aku upload picture jela..hahahah...cara yang senang dan ringas...takde la lagi pasni aku dihujani pertanyaan begini..

"blog dah update?"

"bile nak update blog, asik cite same je"

"ade cite terbaru ke?cpt la update.."

Ok kawan2...aku penat dah buat kerja sepanjang 1 hari ni..so, jalan terbaik untuk aku membuat kelainan kat blog ni senang je...uplaod picture banyak2..hahahhahaha..kira update gak tu kan..huhuhu...ok, lain kali tulis lagi..babai...

No comments:

Followers