:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Wednesday, July 23, 2008

Perlawat ke 1000

Saya sedang menunggu pelawat/pembace/penyibuk blog saya yang ke-1000. sesiapa yang terbukak/termasuk/terbaca blog saya yang ke-1000 sila screen capture page tersebut dan sent ke email saya...anda akan diberi hadiah misteri/istimewa/terbaik....

Sila perhatikan jumlah pengunjung yang tertera dibahagian kanan page.(di bawah ayat "Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk")kalau mase anda membuka blog saya, angka yang tertulis di situ
00001000 maka andalah yang saya cari...

Sila ambil perhatian...peraduan ini terbuka kepada semua...sesiapa saja boleh sertai.tanpa yuran, tanpa cagaran, tanpa kompromi...juri adalah saya sendiri..anda akan dinilai berdasarkan kesahihan picture yang telah di capture..gambar yang telah di capture hendaklan di sent ke email saya..(tau x macam mane nak capture page tersebut?)Sila tekan print screen pada keyboard anda..bukak Paint, dan paste.(cara mudah ctrl+ V )

Jika ada sebarang pertanyaan, sila email saya atau skype saya..kalau saya offline, sila email terus ke devilla_paris@yahoo.com.

Mase entry ini ditulis, statistik sekarang menunjukkan sudah 849 orang telah melawat blog saya..maka lagi lebih kurang 151 yang saya cari..be notice and get ready...anda sangat2 lah saya hargai..jadi, bagi menunjukkan betapa berharganya korang, saya telah menganjurkan pertandingan ini...



p/s : sila emailkan pertanyaan dan gambar blog saya (berserta angka 1000 yang tertera) yang telah anda capture ke devilla_paris@yahoo.com. sila sertakan sekali nama dan email address/nick skype/YM untuk saya hubungi...sebarang pertanyaan juga boleh di tinggal di bahagian komen..saya sangat serius ini!!


Sekian terima kasih..

1 comment:

JuiCe said...

aku adalah pelawat ke 1000

Followers