:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Friday, July 04, 2008

Virus..tension!!!!

Argggghhhhh!!!!!!
TEnsion betol kalau ada problem, tapi kita tak leh nak settle kn...bengang betul la...

Ari ni datang keje tengok pc aku ni penuh ngan virus...ni mesti malam tadi ade yang guna pc aku tengok cite blue ni..arrggghhhhh..............
Bile dh bukak website camtu kompem kena virus pc ni....
caner aku nk buat ni??
aku dah cuba nk download antivirus kat tenet, tapi sume suruh beli...adoiii...
tolong aku..caner aku nk settle kn masalah ni...macam2 mesej keluar, kejap2 kuar...


Security Alert : NetWorm-i.virus@fp
Type : virus/network worm
Damage lavel : High
Description : virus that infects executable files.
Advice : Delete/quarantine immediately.
Protection : Click this baloon to download certified Antivirus software.


Pastu kuar la yang ni....

" virus alert, your computer is being attacked from internet.it could be a password-stealing attacked. a trojan-dropper and so on... do you want antispycheck to block this attack?"

Bile aku click yes, dia suh purchase lak..babi tul la....

Aku geram betul la sapa yang punya kerja ni..sejak bila pulak pc aku ni jadi pc awan,suke2 je semua orang leh guna..suka2 hati masuk bilik ni..yang aku tahu, bilik aku ni cume aku ngan bos aku je leh masuk..kat pintu tu aku dah letak besar2 notice..

NO ENTRY..STRICTLY FOR MANAGEMENT ONLY!!!

BUTA KE SEMUA ORANG???

Sebab ni la aku tak suka orang yang tak berkenaan masuk bilik ni dan guna barang2 dalam ni.nanti ni la yang jadi..aku geram betol la...diorg ni kalau nk guna pc ni untuk tujuan yang baik takpe la, aku tak kisah.tapi diorg guna pc ni nak tengok benda2 yang tak sihat.pastu download tah ape2..kelam kabut dah jadi pc aku ni...sume document2 penting aku save dalam pc ni..kang kalau jadi pape kat pc ni aku tak tahu la nk cakap ape lagi...
Arrrgggghhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!! TENSION NYA....
Caner aku nk buat sekarang ni?caner aku nk removed semua virus2 ni??tolong la!!!!

1 comment:

Unknown said...

muekekeke
msk la pswd bg mhalang penjenayah
menembusi pc anda...
sediakan juga perangkap tikus di bwh meja anda..
kecederaan dpt mbuktikan mereka yg besalah
ekeke

Followers