:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Friday, July 11, 2008

Macam-Macam Hal

Mmmmmm....banyak benda nak cerita..tapi sejak kebelakangan ni aku takde mase dan takde hati nak ngadap pc ni..ditambah pulak keadaan pc yang boleh mengundang kemarahan aku ni...
Lega sikit lepas pc aku di format..mampus ko wahai virus yang tak dikenali...huhu...macam2 orang syorkan aku antivirus...sekarang ni dah banyak sangat antivirus kat pasaran..pilih je..(macam pilih ikan kat low yat..eh!! macam pilih ikan kat pasar..)pasni aku takmo lagi sape2 pandai guna pc aku untuk tujuan yang kurang sihat..hahaha..aku nk pasang pasword kat pc ni..hanya aku dan orang2 yang berkenaan je yang boleh pegang pc ni..bos aku pun aku xmo bagi..nasib korang la...

*************************************

Betul la kata orang, bile seseorang tu depan mata kita tak hargai dia, tapi bile dia tak ada, kita betol2 terasa kehilangan dia...Acim, ibu rindu kamu la....tak sabar nak dengar suara manja dia panggil ibu..ibu.....

p.s - aku rase nak nangis..sape2 leh pinjam bahu tak??

2 comments:

Nsem Man said...

bahu saya ^^

Summer said...

meh sini nsem..ko dh mandi lum??
nnt aku pitam lak

Followers