:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Monday, July 07, 2008

Kerepek oh kerepek...

Tak tau nak cakap pe...anyway, thanks abg epek atas imaginasi abg kepek yang sungguh kreatif..huhuhu...kat sini aku kopipes ape abg kepek dah tulis pasal aku...

6. Summer -
Satu geng dengan Kina, jadi mudah kata satu kepala (kembo siam) Antara yang lama di blog aku, tapi aku kurang sikit bercerita dengannya. Apapun aku selalu masuk blog Summer dan suka baca apa yang ditulisnya. suka tengok senyumannya.. (sebab itu aku lukis senyum lebar siap kucing) Summer aku bagi : BERsenyuman (bukan kurang siuman..!)


p.s .. abg kepek, pasni aku akan terus tersenyum..

No comments:

Followers