:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Tuesday, July 22, 2008

Senyuman Palsu...

"Terlalu indah untuk dibazirkan dengan rasa sedih dan senyuman-senyuman palsu.." - bro lit

Kenapa perlu pilih putih kalau hitam menyenangkan...

Kadang2 kita tak perlukan sebarang alasan untuk menyayangi dan mencintai seseorang..tiap kali aku tanya diri aku nape aku sayang sangat dia?aku tak dapat nak menjawapnya...aku tak jumpa jawapan...aku blur...ape yang aku tau, aku sayang dia...dan mungkin aku mulai mencintai dia.....

Tapi bagai ada sesuatu yang menghalang....aku rse tembuk kita terlalu tinggi...aku tak dapat nak panjat...tolong beri aku tangga, ataupun tolong angkat aku ke atas supaya aku dapat naik dah melintasi tembok besar dan tinggi tu...kalau tak dapat pergi ke seberang tembok tu pun, cukup lah kalau aku dapat meninjau dari sebelah sini saja...cukuplah untuk seketika cuma....dapat melihat dia dari jauh pun dah cukup......

No comments:

Followers