:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Thursday, July 24, 2008

Pelawat ke-1000 - The winner is Juice!!

Tahniah Juice!! Anda ialah viewer yang ke-1000 blog saya. Andalah yang saya cari..
Kat bawah ni pic yang telah di capture oleh juice..
Juice, hadiah dah dapat kan?semoga anda berpuas hati... terima kasih atas sokongan anda...


Terdapat sedikit kekeliruan semasa mengadili pertandingan ini kerana ada juga pembaca blog saya yang mengaku dirinya pengunjung yang ke-1000. Tapi nasib baik mak saya telah melahirkan seorang anak yang bijak, iaitu saya..maka dengan senang saya dapat memastikan siapakah pemilik gambar original yang telah mengcapture picture ini..huhuhu.... (saya rasa mereka sedang merancang satu jenayah yang terancang..nk mengenakan saya)

Jus orang pertama yang email pic tu kat saya.(wed, 7/23/08, 3.25pm)
Pastu diikuti dengan daz.(wed, 7/23/08, 3.28pm)
Pastu eleen pulak( wed, 7/23/08, 3.34pm)
tapi gambar yang di attach kan adalah gambar yang sama.pic tu pun si save atas nama yang sama... Mmmmm....... Tapi tak susah nk tau sape pengcapture yang asal..hehehe...

P/s : Apa2 pun, terima kasih bangat atas sokongan dan keprihatinan anda semua..

No comments:

Followers