:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Friday, July 25, 2008

10 point for today..(Friday)

1. Pagi2 mak dah call tanya balik kg tak minggu ni...MMMmmm..nampak gayanya minggu ni tak balik kot sebab minggu ni banyak tul aktiviti..next week kot balik.

2. Orang cakap hari jumaat hari yang paling best sebab esok tak payah keje..tapi bagi aku sama je sebab esok kena keja jgk..cume halfday..

3. Masuk keje lambat lagi..kul 12.07 br sampai opis..huhuhu...(tapi takpe, nasib baik kompeni ni bapak aku punya...hahahha..)

4. Masih dengan mood demam...tension je pala hotak ni....

5. Mase datang tadi pakcik teksi tu bawak round2 tah mane2...(keji sungguh, dia tak tau ke aku ni dah lambat...tapi xpe, kan dah ckp td, kompeni ni bapak aku punya..sukati aku nk masuk kul bape pun..huhuhu)

6. Esok ade gath eh??Mmmmm..tah le leh join ke tak..rase macam tak dapat je...

7. Barang kat umah tak abis packing lagi..esok dah nak pindah..(ni semua membuatkan pala makin serabut..tambah lagi ngan hidung yang tengah serabut ni).

8. Aku benci la kat bos aku yang lembab sorang tu..dah le bodoh, bengap pulak tu...Grrrr............

9. Rindu sangat kat anak aku.. (sob sob sob..)

10. Ptg tadi ingat nk kuar jap gi Sg.wang, tapi terpaksa patah balik opis sebab aku lupa ada orang nak datang opis repair POS SYSTEM..tak dapat nak ngular...huh!

No comments:

Followers