:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Sunday, June 15, 2008

Selangkah Ke zaman silam # Part 1




Teringan zaman dulu-dulu..aku ngan kakcik suka betul tengok FRIENDS ni..cite ni disiarkan time tengah2 malam.kadang2 sanggup tido lambat semata-mata nak tunggu cite ni..best sangat..tengah2 malam kami berdua bergelak ketawa suka ria tanpa menhormati penghuni rumah yang sedang lena..huhuhu.....cite ni memang kelakar nak mampus..
Tapi sekarang pun cite ni ade diulang siarannya di Astro..kurang pasti pula aku channel mana satu..kalau aku tertengok cite ni time2 sekarang ni, mesti aku teringan masa dulu2 tengok tv tengah2 malam ngan kakcik...

No comments:

Followers