:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Wednesday, June 25, 2008

Macam syiallllll

Marah tul aku semalam...bodo betul la manager2 aku ni..ade ke patut diorg gi mangga pintu depan ngan rantai..(dah mcm kena sita lak)adehh...aku rase nak lempang2 je sape yang punya angkara ni...kunci ade, tapi letak merata-rata, pastu time nk kunci dah xjumpa kunci..then, senang2 hati je gi rantai pintu macam tu..diorg tak tahu ke aku la orang pertama yang datang opis..aku mane la ada kunci mangga rantai ni..caner la aku nak masuk opis kalau macam ni...adehhh la...bengong la sume orang kat sini..bikin hati beta panas je...pastu tak pasal2 aku kena call somebody (manusia yang kunci pintu ni la..) suh datang anta kunci..kena lak tunggu kat depan pintu tu macam guard tak bertauliah (nasib baik jelita dan menawan..)...sejam jugak la aku tunggu depan pintu tu..

p.s : sebenarnya aku pun datang lambat ari tu, tapi nasib baik la pintu depan kena mangga,ade gak la alasan aku punch kad lmbat..hahahaha....

No comments:

Followers