:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Wednesday, June 25, 2008

Assignment dari Daz

Teringat time2 kat kolej dulu..paling tak suka kalau lecturer bagi asssignemnt.malas betul nak buat, tapi kalau tak buat kang takde markah lak...

Tadi terbace blog daz pasal geng jamban (aku tak tahu aku termasuk dalam geng korang ni ke tak)...dalam tu daz suh sume ahli yang disebutkan nama diatas buat tugasan ni....mula2 aku rase cam malas nak buat assignment ni, nilah masanya aku nak abaikan assignment..haha..sebab dulu2 nak taknak kena buat jgk assignment yang lecturer bagi..tapi assignment daz ni rasanya takde markah pun yang akan diberikan, so aku malas nak tulis pape...


ok..aku tipu.....


Aku bukan malas nak menulis sebenarnya, tapi aku tak mampu nak tulis ape2 pasal korang.aku rase macam aku dah tak kenal korang..aku pun dah jarang sangat join korang...aku rindu saat yang dulu2..bergelak ketawa sama2..(hanya kita2 saja)...nak tulis ape pun takde sapa marah atau terasa..hanya "kita berlima"..kite berlima semua perempuan, so kite boleh bercerita apa saja..tanpa ada rahsia...nak melucas ke, nak mengosip ke..hanya "kite berlima"...aku rindu "kita berlima" yang dulu...

Tapi sekarang keadaan dah lain, kerana satu perkara, semua jadi lain sekarang...aku rase makin jauh dengan korang..aku tak suka keadaan yang sesak..aku tak suka kapet jem..so, kalau korang invite aku tuk join korang pun, aku hanya sekadar memandang..dan sesekali menyapuk....aku pening keadaan yang huru-hara...maaf la kawan2, bukan aku sombong..aku cuma serabut dengan keadaan yang huru-hara..

Aku suka korang...korang best..korang buat aku gelak sorang2..


3rd : ko baik, selalu buzz aku kat YM. selalu gak layan aku time aku boring..selalu gak pomot blog aku (walaupun tanpa disuruh..aku tak suka, ok!)

kerepek : thanks sebab sudi gak call aku and invite aku join gath korang nanti, and kadang2 invite aku join umah jamban korang tu..

Beras : aku kenal ko gitu-gitu je..ko pun baik kot..(ade yang pesan suh hati2 ngan ko ni)

Mia : dulu selalu gak borak ngan aku, tapi sekarang mane tah dia menghilang

Din : aku suka bukak blog dia, tapi aku jarang borak ngan dia, ko sombong la din..

Eleen : adik aku ni la yang suka layan aku borak tengah2 malam..ngan dia ni la aku selalu bercerita,(kalau ade peluang nak gak kenal si labu dia tu)

Zidax : aku kenal dia baru lagi kot..kenal hanya pada nama. (dax, kite lum ada mase tuk kenal dari hati ke hati lagi...)

Beldi : beldi dah sombong ngan aku sekarang!

-------------------------------------------------

p.s : aku rase sape2 yang berkenanan tentu tahu siapa "kita berlima" yang aku maksudkan...aku rindu suasana yang dulu2...aku rase aku tak perlu nak huraikan korang berlima satu per satu..korang tahu mane level korang dalam hati aku...korang yang teratas..korang yang paling aku sayang antara geng2 jamban yang lain..aku rindu rumah kelip-kelip

1 comment:

zidax said...

:* masa tetap akan berlalu kita tidak dapat melawan arus masa. ya, kenangan adalah sesuatu yang indah dan amat berharga. Semasa melalui masa kita akan menempuh berbagai lagi kenangan mungkin yang lebih indah lagi :)

Followers