:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Thursday, June 12, 2008

7 point for today

I am having a creeping laziness disease right now. i hate my job. definitely. i want to quit. huhuhu. somebody please hire me so that i can quit. *exhausted* . i am so damn tired. and i’m not talking about being physically tired. it’s here in my mind. ohh.. help!

Nothing to blog about... ohhhh~~~~~~~

ok, 7 point for today...

1. Hari ini hari khamis, 12 june 2008
2. Datang keje lambat lagi hari ni.sign in pukul 1.40pm.haha...sebab pegi amik ic baru kat maju junction..nak blik ke opis dr MJ paalk punya la susah.taxi tak nak berenti..jem teruk katenya kat Jln Ampang..adehh...
3. Tengahari tadi makan lauk sambal udang (my fav.) ngan ayam goreng rempah..(mummy flower belanja....huhuhu...
4. Sekarang ni tengah pening pala melayan kerenah si Acim ni...adehh..(ni betol2 meletihkan badan dan otak)...
5. Hahahaha...gelak guling-guling aku sorg2 tengok acim berlakon konon2 jadi orang besar sibuk kat opis..hahaha..kejap2 dia angkat fon, kejap2 tekan2 kalkulator, kejap2 conteng2 kertas, yang takleh tahan siap mengeluh sambil geleng2 pala....aduhh..acim~~~
6. Petang ni nak balik awl..semalam pukul 5 pagi baru tido... *sign*
7.
Tadi YM ngan Myra kejap..cite pasal scandal...Mmmm....Nice topic,myra..u better speak up...huhuhuhu


Ok, enough 7 point for today..(why only 7?)..hahaha..this is my blog, suka ati aku la nk buat bape point pun...lalalalalalala~~~


p.s : actully, i want to write something else more. but i’m tired and i’m blocked. it’s not just the normal writer’s block. its like a BLOCK with a capital bold italic underlined with a font size of 42. ohh dem! huhuhu.

No comments:

Followers