:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Saturday, June 28, 2008

Satu untuk kamu...

1 minit yang lalu, apa anda buat...
-reading someone's blog..very nice, and sweet..and do this tag..

1 hari yang lalu, apa anda buat...
same je cam hari ni, cuma semalam sempat gi jln2 kat sg wang and times square sebelum masuk keje..hahahha(kul 3.30 br masuk opis..boleh camtu??)

1 hari lagi, apa anda akan buat...
Searching for a new job...yeah, i need a new job..please hire me..i want quit from here, but i can't!!!

1 orang terakhir yang menelefon anda...
Cikgu Imran, tapi aku tak angkat sebab aku tahu ape dia nak cakap and i'm not interested..sori..

1 makanan terakhir yang anda makan...
nasi lemak tetek..(2 bungkus)..eh, lepas tu aku ada makan benda lain..Errrr...sotong kering dengan gula..

1 barang yang baru hilang...
Rasenya dalam mase terdekat ni takde benda yang hilang kot..tak tahu lak kalau di luar pengetahuan aku...
**Errkk...kawan aku, zack hilang...ktorg tengah risau ni.mane la ko pergi zack oiiii...
(boleh kira menjawap soalan tak ni??)

1 cerita yang baru ditonton...
movie or tv drama?yeah.. i know. i shouldn’t ask a question to a question given.
kalau movie, aku dah lama tak tengok movie.last movie yang aku tengok pun aku dah lupa tajuk apa.(lame tak lama sangat la...)
tapi kalau drama, last aku tengok Ezora,yang episod semalam.tengok kat TV3.com

1 hal terakhir yang anda bincangkan...
Banyak benda yang dibincangkan akhir2 ni, pasal zack pun tak settle2 lagi...
Tapi (berbalik pada soalan), last hal yang dibincangkan tadi ialah pasal nak beli kereta pastu tibe2 masuk lak bab potongan EFP..pastu bersambung ke pasukan askar, pastu dah melalut kemana-mane tah..hahaha...gilo ar diorg ni..

1 kata yang ingin diluahkan...
i'm sorry..very very sorry...if i could spin the time, i wish this all things are doesn't happen!!

1 buku yang sudah dibaca..
Aku tak suka bace buku..tapi tadi aku ade bace majalah Mastika..(kira buku jugak ke tu??)

1 penyakit yang sering datang..
penyakit M.A.L.A.S.. (penyakit yang doctor sendiri takde ubatnya..)

1 keinginan...
satu je ke??10 boleh??haha
Kalau leh aku nak jadi kaya,banyak duit.aku nak senangkan semua orang yang dah banyak susah sebab aku.terutama my parents and my family...(aku jugak nak sebijik kete..)

victim of this tag.

me, tagging all the bloggers those read this tag, terutama...
PutraHubby,pan"dazz", Kiena(glad if u do this tag), Juice, and u..yes...u!!!

4 comments:

zidax said...

me, tagging all the bloggers those read this tag, terutama...
PutraHubby,pan"dazz", Kiena(glad if u do this tag), Juice, and u..yes...u!!!
summer u tu aku ker ???
hahahaha :*

Summer said...

yes zidex..u tu termasuk ko sekali..jgn luoe buat tau!!!

zidax said...

:*

Summer said...

dax, aku tak nmpk ko buat pun...bg komen mcm nk buat je...

Followers