:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Wednesday, June 04, 2008

Pening + Letih + Ngantuk = nak tido

Semalam hari kelam kabut sikit..bangun pagi nak kena siapkan askar sorang..tambah lagi sorang penghuni umah aku ni..budak ni xdela lasak sangat, cuma manja terlebih...(mama dia terlebih manjakan dia)..bile dah manja, dah tak dapat nak kontrol..nasib baik la acik Mas dia ni pandai menekel budak2..hahahaha......
Datang keje bawak si Fazly ni..suka ria betul dia, tak ingat lansung kat mama dia..huhuhu.masuk opis kelam kabut jadinya..tak menang tangan nak melayan...bile masing2 dah pening,last2 no choice, aku search cite katon kat youtube...bagi budak ni tengok..hahahah..tenteram sikit opis aku ni....
Dalam kul 2 lebih ktorg kuar.take monorel gi Times Square...beli baju untuk budak ni...adeh...baju tak mo yang murah2...makcik dia ni pun 1, manja kan dia.beli baju yang mahal aje..tapi takpe la,daripada beli yang "bukan-bukan", baik dia abiskan duit kat anak buah dia yang sorang ni...
Pas penat shoping+ sesi kejar mengejar ngan askar ni...(adehh..penat melayan...), ktorg gi KL sentral lak...anto budak ni kat Angah.diorg lak nak jage budak ni..Ermmm...aku baru nak main2 ngan dia....takpe la....
Kul 4 lebih kelam kabut balik opis, hahhaahha...staff dah tgu depan pintu nak masuk keje...huhuhu..sori ar bro...
Masuk opis, pala dah pening+letih+ngantuk..adoiii................

No comments:

Followers