:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Wednesday, May 07, 2008

Don't read this...

Please don't read this !! in 1945 , a young girl name Kata Lata Kulu came over to america with a grey boat from Africa.A mysterious man kill her by cutting the word "LATUALATUKA" into her back. Now that you have read this message she will come to your house on a full moon and steal your soul unless you follow these directions :: 1. Retype this message as a comment for three other videos, so if this actually happens to you but you were warned lol, i was left with no chice.


*aku terjumpa note ni dalam satu blog...should i believe this??

Bile orang kata jangan baca, makin la hati kita meronta-ronta nak baca apa yang tertulis kan??
lagi-lagi kalau kita jumpa sampul surat yang tertulis : "JANGAN BACA" kat depan sampul tu..makin besar tulisan "JANGAN BACA" tu, makin besar la keinginan kita nak tahu apa isikandungan surat tu kan?seksanya rasa kalau tak dapat baca..silap2 tak boleh tido dibuatnya.....

Sebenarnya tujuan entry ini di tulis sebab nak cerita pasal note atas tu..takde kena-mengena dengan isi kandungan surat mahupun sampul surat...

Sekian terima kasih...
Ok.

No comments:

Followers