:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Friday, May 30, 2008

Vote For My Friend Plsss..





Aku actually kesian kat kawan aku yang sorang ni..dia ni office mate aku, bekas Miss Pahang.(daz, ko mesti tahu sape miss pahang kn?).. semalam aku dapat sms dari dia.suh bukak website ni.

kesian dia, tak ramai yang vote dia.sebagai seorang kawan yang selalu kutuk dia, tak sampai hati pulak aku tengok dia di ranking yang paling bawah..lagi pun takde salahnya n rugi nya kalau aku vote tuk dia...aku masukkan email kawan2 yang aku tahu...hahaha...dari jumlah undian dia 50 lebih, aku dah naikkan sampai 180..hahhaa...(last sekali aku check, dia dapat 300 undian skrg ni) Joanne, this all for your...from ur best friend..hahahha....
So, kawan2 aku tolong la aku naikkan ranking kawan aku ni..kesian dia tau....

korang klik kat vote tu, pastu fill up the simple blank..just isi nama korg(bukan nama betul), email address, pastu no fon..(kalau letak no fon yang tak betul pn bukan diorg tau)..
kalau korg kesian kat dia, tolong la vote tuk dia.vote tiap2 hari k..... korang klik kat link yang aku tulis kat atas tadi k...
thank you...

4 comments:

Unknown said...

xmo undi.. aku ngn die ritu ms miss pahang..kurang 1 undi jer nk nk jd juara.. tp sbb die buke dada..terus aku naib juara..
hahaha

Summer said...

ngokngek ko ni daz....
asal ko tak angkat kain lebih sket..huhuhu...

Unknown said...

camne nk angkat kain.. ms tu aku lupe pakai pender jaring2.. hahahah

Summer said...

aku rse kalu ko tak pakai ape2, kompon ko yg menang..hahhaha

Followers