:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Saturday, May 31, 2008

Part 3 # Hari ketiga - Holiday in Sabah






Part 3 # Hari Ketiga
14/5/08- Rabu


Hari ni bangun tido awl sikit.ingat lepak2 tepi pantai, tapi memandangkan ktorg bangun pun pukul 11.tak jadi le nk jalan2 tepi pantai sedut udara pagi.tu pun si Meng Meng yang kejut..hahhaa...tak pasal2 diorg kena tunggu ktorg bersiap plak..pas check out kat SeaSide Travel Inn, ktrg gi jln2 kat bandar KK lg..shoping lagi ape yang kurang....

Pas makan tengahari,jalan2 lagi...pastu lepak kat pantai Tg Aru sambil makan Chicken Wings..huhuhu..sangat sedap sekali...siap bungkus bawak balik KL lagi...(tapi sampai KL, ckicken wings tu dah sejuk, Syikin yang tolong abiskan).

Kul 3 lebih aku dah kat Airport KK nk check in tuk berlepas kul 5 nanti...2 jam dah kena check in..aduss...lame betul nak kena tunggu lagi.... bile dh siap2, flight delay pulak..keadaan cuaca yang sangat dasat sekali...hujan ribut yang mengila di luar sana..so, terpaksa la tunggu sampai pukul 6 lebih baru boleh gerak.
Sampai KL dalam pukul 8.30malam..penat yang amat..letih dan mengantuk..terus ambil bas dari LCCT ke KL Sentral.pastu tunggu teksi abg Ali hantar ktorg balik ke rumah...

Laa....dah abis ke?camtu je eh??lain kali nak pergi Pulau Sipadan pulak....huhuhu...tak cukup rasanya bercuti 3 hari kat Sabah.lain kali nak pergi seminggu ke..huuu....

4 comments:

Unknown said...

awek yg sorang lg tu dr gmbo ari ptama smpai ari ke-3 sume pegang enset..pakwe die tetinggal kat semenanjung ke.. ekeke.. (tepon mahal kot)

Summer said...

pakwe dia mmg org sabah la...mgkin reason yg ke-2 tu kot yg betul..(hp dia mahal)

Unknown said...

ekeke...

Anonymous said...

lalallala

Followers