:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Friday, May 30, 2008

Adussss.....Kejap je dah sebulan...

Hari ni dah 30hb..kejap je masa berjalan.pejam celik, pejam celik, pejam balik, celik balik, dah ujung bulan.semalam 29.5 birthday abang..aku tak sempat nak beli ape2...tak tahu la nak beli ape.susah tul nak beli hadiah untuk laki ni...adussss....aku harap dia tak kecik hati..lagipun aku takde mase la nak kuar beli something tuk dia...
Abang cakap aku dah lain.tak macam dulu.aku tahu, aku dah banyak berubah..tah le...aku tak tahu nak buat ape sekarang ni....Mase birthday abang ari tu pun abang taknk celebrate ngan aku. dia cakap ada hal, tak dapat datang jumpa aku...sedih gak la...sampai hati dia buat aku macam ni...tapi dia cakap, tak de ape yang istimewa ngan ari jadi dia tu.macam hari2 biasa je...aku nk celebrate birthday ngan dia tapi bagi abang, takde apa2 yang special.so, lets that day just go...
sedih tau dia wat macam ni.....
:'(

No comments:

Followers