:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Saturday, May 17, 2008

Selamat Hari Guru

Selamat Hari Guru untuk:-
1. Cikgu Kamariah..(cikgu pertama aku masa tadika walaupun tak sempat abis)
2.Cikgu Roslan..(cikgu mate mase darjah 3..sangat garang.pertama kali aku belajar bersungguh2 sebab aku sangat takut dengan dia...aku belajar sebab dia..hahha..)
3. Cikgu Nasaruddin..(cikgu Mate aku dr darjah 4 sampai darjah 6)..cikgu yang paling aku sayang dan yang paling hensem..cikgu ni jugak aku rase aku scandel ngan akak aku..hahahaa....(kawan kakak aku yang cakap la..)
4. Seorang ustazah yang aku tak ingat nama dia..uztazah ni ajar aku mase darjah 4..dia yang mengajar aku mengaji, tapi aku tetap tak reti2 sebab aku selalu bergaduh dengan dia kot...ustazah ni suka cubit aku...sakit sangat...hari-hari aku berdoa bagi ustazah ni tak masuk kelas..hahahah..aku tak suke dia sebab dia garang.....sebab tu jugak la ape yang dia ajar, tak pernah lekat dalam otak aku..
5. Cikgu Noraini Jaya.. Cikgu BM aku masa form 5.. Cikgu ni kuat merajuk.selalu mintak puji..hahah..tapi dia seorng guru yang bagus, sebab dia la aku dapat A1 dalam SPM..huhuhu...
6. Cikgu Wan Salmah.. cikgu sejarah form 5. cikgu ni suke pakse budak2 buat nota yang macam awan2 , pokok2....hahha..senang nk ingat katenye...cikgu ni jugak suke puji aku sebab aku rajin buat nota dia(walaupun sebenarnya nota tu aku tipu budak kelas sebelah punya...)
7. Cikgu Liza(bukan nama sebenar sebab aku tak ingat nama pernuh dia..)- cikgu Add math mase form 4 & 5..cikgu yang garang, tapi aku tetap tak takut ngan dia..kelas dia selalu aku nk skip kalau ada peluang.hahaha...termasuklah kelas tambahan.aku tak suke nak masuk..hahha...latihan yang dia bagi tak pernah complete aku buat..separuh jalan je....
8. Cikgu Karim..cikgu Biologi yang sangat bagus dan terbaik..dia mengajar aku mase form 4 je, pastu kena tukar pergi sarawak..aku rasa kalau cikgu ni terus ngajar aku smpai aku SPM, mesti aku dpat A1 dlm biologi..hehehe..ni la cikgu bio yang terbaik!
9. Cikgu Ranggi (juga bukan nama sebenar..) aku lupa nama dia..dia ni aku rasa baru grad dari U. dia ganti cikgu karim pas ciktu tu bertukar..dia ajar subjek bio.cikgu ranggi ni muda lagi, umur dalam lingkungan awal 20-an...cantik..selalu pakai kebaya...dulu mase mula2 datang mengajar kat sekolah aku, dia free hair, tapi pas sebulan dia dh pakai tudung...(aku rase dia dh kena sound ngan pengetua kot...huhuhu...)
Ermmmm....aku tak ingat lagi nama2 cikgu aku...maaf kepada cikgu2 aku yang tak tertera dalam list aku ni...apa ada pada nama...jasa cikgu tetap saya ingat smpai bile2...
terima kasih cikgu..kerana anda2 semua, saya berdiri disini..hahaha....

Selamat Hari Guru jugak untuk aku sebab aku pernah jadi cikgu satu ketika dulu....(nampak sangat aku bukan guru yang bagus, hari guru ni takde langsung bekas anak murid aku ucap selamat hari guru kat aku...hahaha...jgn kata nk wish, hadiah pun jauh sekali....)ape2 pun, pengalaman menjadi cikgu tetap aku ingat..bukan senang nk ngajar anak orang ni oi.....

Selamat hari guru jugak untuk kawan2 blog aku yang memegang title cikgu..

Selamat hari guru jugak untuk cikgu Fazilah a.k.a cikgu Meng-Meng..hahaha..ko memang cikgu yang sangat garang..budak2 tak salah pun selamba ko rotan...(pastu kena belanja KFC sebab takut budak tu bgtau mak dia ko pukul dia..hahahah....)kenangan jadi cikgu sama-sama kat Sek.Ren.Keb. Sentul 2 akan sentiasa aku ingat...


Selamat Hari Guru untuk semua manusia yang bergelar atau pernah bergelar cikgu...
Bangun semua.....
Terima Kasih Cikgu......


*Entry ni saya terpaksa edit sikit sebab nk tambah name2 cikgu time aku lepas SPM..orang yang ajar kite time lepas sekolah pun kire macam cikgu kita jugak kan...

1. Puan Sabariah - Cikgu merangkap lecturer yang pertama kenalkan saya bidang multimedia ni..Leturer yang sangat lurus...
2. Puan Faridah - Lecturer yang sangat saya suka. selalu bagi saya lebih mase sebab lambat hantar assignment dia.
3. Encik Nizam - Lecturer Programming yang sangat baik.dia susah2 ajar saya buat programming dari saya tak tahu ape-ape, sampai la saya tahu la sikit2..(walaupun takde la pandai sangat).Encik Nizam ni jugak selalu tolong aku time exam..selalu bagi soalan bocor..huhuhu....
4. Puan Fazilah - Cikgu Multimedia yang sangat baik..dia banyak tolong saya.Lecturer yang paling saya sayang....tapi dia ni kadang2 lucu..
5. Juga untuk semua lecturer saya yang terlalu ramai...dari Kolej kat perak smpai la kat Universiti Kuala Lumpur- Institute Infotech MARA.


Terima kasih cikgu-cikgu:-
1. S.R.K LKTP Kemasul, Pahang
2. S.M.K Dato' Bahaman, Lanchang, Pahang
3. S.M.K Chemomoi, Pahang
4. Trolak Traning Institute, Perak
5. UniKL- Institute Infotech MARA.


No comments:

Followers