:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Tuesday, May 20, 2008

Holiday in Sabah

12/5/2008- 14/5/2008 hari tu aku telah terbang ke sabah ngan bie.
buat mase ni aku takde mase lagi nk tulis pasal trip aku ke sabah.. sebenarnya banyak gambar yang aku nk upload dalam blog ni..tapi macam biasa la...time betul2 jeles ngan aku...hahah...aku tak punya waktu untuk menulis dan bercerita..

Percutian yang sangat menyamankan....kalau masa aku lebih panjang kat sana, mesti lagi seronok...
nanti ade mase aku cerita pasal trip aku ke sabah..kebizian betul2 buat aku kekeringan idea untuk menulis....

No comments:

Followers