:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Friday, May 30, 2008

Part 2 # Hari Kedua - Holiday In Sabah




Part 2 # Hari Kedua
13/5/08 - Selasa

Malas pulak rasanya nak menulis..tapi rasa cama nak menulis gak..so aku rase nak wat enpen (entry pendek) jela...huhuhu....

Hari kedua cam best sikit..ktorg bangun agak lewat.cadangnya nak gi ke pulau ari ni.tapi memandangkan keadaan laut yang bergelora kerana ribut yang sangat dasat tak henggat, maka terpaksalah kami batalkan niat murni tu....
Kul 11 Meng meng mesej suh bangun..dia cakap dia datang lmbt sikit.dia suh ktrg check out dulu...pas siap2, kul 12pm, ktrg check out.tapi beg ktrog tggal kat lobi hotel tu dulu...acara seerusnya ialah berjalan2 di bandar KK..pusing2, masuk kedai kuar kedai....gi shoping mutiara sabah yang sangat santik-santik....beli(habiskan duit) untuk orang2 yang tertinggal kat semenanjung..
dah penat pusing2, ktorg makan ais krim yang sangat besar dan sedap..sampai tak abis2..huhuhu....
petang ktrg check in kat resort plak. kat Seaside Travel Inn.leh tahan juga lah bilik tu..pas check in, ktrg gi umah MengMeng.pastu balik tido.kul 7.30 kuar gi makan..makan stimbot.pastu makan gi jalan2 kat Pantai Tg Aru..pastu gi lepak kat club Cocoon..best gak la..pastu balik tido..penat..pala dah pening2 lalat....hahaha.....
sekian... tamat hari kedua.

No comments:

Followers