:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Saturday, May 17, 2008

KENA TAG DENGAN DAZZ

Bosan sangat tadi, tak tau nak buat ape..ini la masenya aku explore blog kwn2..ermmmm....jenguk blog daz td...bace..bace...bace lagi....tibe2 ade lak tertulis nama aku dalam tu..1st blog plak yang dipilih oleh daz...so, disebabkan aku memang suka buat tag..so, dengan senang hati aku luangkan mase tulis tag ni...walaupun waktu sekarang sudah pukul 2.43pagi..

*7 fakta tentang saya-
-suka gelak.. (nasib baik leh kawal lg dr gelak guling2 mcm icom dlm ym)
-suka duit...(hahaha..aku memang mata duitan..)
-suka computer
-time tidur msti ada bantal peluk panjang
-saya tak tinggi sangat, tak rendah sangat..tak kurus sangat, tak gemuk sangat..sedang2 saja..
-suka makan udang..(memang gila udang)...
-pening dengan bau minyak wangi

*7 perkara menakutkan saya
-kucing
-orang gila
-hantu pocong..(kalau hantu lain tak takut sangat kot)
-kena marah ngan mak
-Bile Mr Micheal mula menjerit...hahahahah....
-kehilangan keluarga saya
-hilang orang yang saya sayang

*7 lagu buat masa ni
-Jangan pisahkan
-Aku cinta kau dan dia
-Tak bisa memilihmu
-My all
-No One
-The way i are
-Mengerti-kru..(tengah dengar lagu ni sekarang.hahha)

*7 perkara selalau saya sebut
-mengong!!
-gile ar
-babi...(saya tau sungguh kurang sopan..perlu ditukar...)
-i love u..(hahhahaha)
-diam...diammm....
-arghhhhh.....
-by....

*7 perkara amat bernilai
-cincin pemberian si dia...
-rantai (hadiah hari jadi baru2 ni....)
-keluarga
-abang
-hubby
-kawan2 blog...(i miss u all...)
-blog aku ni...

*7 pertama dalam hidup
-pertama kali jatuh cinta
-pertama kali dapat gaji..(macam daz jgk)
-pertama kali drive kete...(hahahah..rase aku lah yang paling hebat)
-malam pertama...(errrrrr....hehehhe...just joking...)
-pertama kali pakai henpon....(tak bunyi2 henpon aku mase tu....)
-pertama kali masuk disco...
-pertama kali amik exam mase kat kolej...(macam nak demam..ingatkan susah sangat..hahhaa....)

* 7 blog yang dipilih-
7 orang pembaca pertama yang mempunyai blog..
.
.
.
.
.
.
.

No comments:

Followers