:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Thursday, April 10, 2008

Stupid Messages....

Petua untuk dikasihi...
Ambil sebiji buah pinang, kemudian baca selawat 3x dan baling pada orang yang dikasihi..
untuk lebih mujarad, gunakan buah durian atau buah kelapa sawit...
Selamat mencuba....

Satu mayat tua dikeluarkan dari bilik ais untuk dikebumikan, setelah dikeluarkan ada air mengalir dimuka orang tua tersebut.dengan ketakutan, cucunya memanggil.. " Nenek,atuk keluar peluh!"
nenek menjawap, "Oooo...atuk kamu tu first time mati, mestilah nervous sikit..."

Satu hari seorang nyonya first time datang KL lepas menang loteri, dia check in hotel mewah. Dia diiringi pelayan ke bilik penginapannya.Apabila pelayan menutup pintu,nyonya melihat sekeliling.tiba-tiba berkata..
" Sekius mi, lu ingat wa tua, mali dari kampung tala tau duduk hotel ka?? lu kasi ini bilik kicik, tada tb, tada lemari, katil titun pun tada! haiya, mau tipu olong ka?"
Pelayan menjawap..
"Sabar nyonya...ini baru lift maa....."


***********

No comments:

Followers