:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Thursday, April 24, 2008

Can you??

Jam menunjukkan pukul 2.57 pagi...tak tau nak wat ape..dalam aku membuang mase aku explore blog2 kat malaysia ni, tiba2 aku terjumpa artikel ni...ermm...macam menarik lak, so aku rase macam nak share benda ni ngan korang semua....
Dalam pada mata aku yang dh berpinar2 ni, leh jugak aku bace petikan dibawah ni..huhuhu....sebenarnya aku percaya ramai orang kat luar sana yang juga boleh bace dan paham ape yang tertulis kat bawah ni...meh le korang sume bace....



I can .... can you??? Try it....


fi yuo cna raed tihs, yuo hvae a sgtrane mnid too. Cna yuo raed tihs? Olny 55 plepoe out of 100 can..

i cdnuolt blveiee taht I cluod aulaclty uesdnatnrd waht I was rdanieg. The phaonmneal pweor of the hmuan mnid, aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it dseno't mtaetr in waht oerdr the ltteres in a wrod are, the olny iproamtnt tihng is taht the frsit and lsat ltteer be in the rghi t pclae. The rset can be a taotl mses and you can sitll raed it whotuit a pboerlm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe. Azanmig huh? yaeh and I awlyas tghuhot slpeling was ipmorantt! if you can raed tihs forwrad it.

No comments:

Followers