:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Friday, April 11, 2008

INILAH CINTA

Ini CINTA....
Ada seorang lelaki buta, semua orang bencikan dia,kecuali kekasihnya.lelaki itu selalu berkata saya akan mengahwini awak kalau saya boleh melihat. satu hari ada orang mendermakan mata kepada lelaki itu.bila dia boleh melihat,dia sangat terkejut apabila melihat kekasihnya juga buta.kekasihnya berkata, "sudikah awak mengahwini saya sekarang?" lelaki itu menolak...kekasihnya senyum dan pergi sambil berkata TOLONG JAGA MATA SAYA BAIK-BAIK..

3 comments:

Unknown said...

perempuan sggup berkorban pe saje utk lelaki yg die syg.. tp ape mereka dpt??

Summer said...

touching ar plak..relax ar daz....

Anonymous said...

hehehehehehe

Followers