:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Thursday, April 10, 2008

Sekadar Renungan

Renungkanlah....

Masuk msg je kita cepat-cepat baca dan balas
Tapi....
kenapa masuk waktu solat kita tak cepat-cepat buat??

Topup 5 even 10 ringgit kita sanggup,
Tapi...
kenapa sedekah kat masjid 20sen susah kite nak bagi?

Time mandi kita boleh menyanyi macam-macam lagu,
Tapi...
Kenapa masa nak makan,nak baca doa pun kadang-kadang kita lupa..


Waktu kredit takde, kita cepat-cepat tebus mana yang boleh.
Tapi....
Kenapa kita tak tebus dosa yang kita lakukan?


Sekadar renungan untuk semua, juga untuk saya......

No comments:

Followers