:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Tuesday, April 01, 2008

Sampai Bila???

Sampai bile persengketaan ini harus berlarutan... aku rindukan kemesraan dulu..aku rindukan gelak ketawa yang dulu..aku rindu senda gurau dulu-dulu....

Ya ALLAH, bukakanlah pintu hatinya supaya dia dapat menerimaku sebagai sahabatnya kembali..
Aku rindu dia..aku rindu hilai tawa dia...

Maafkan aku kawan,
aku sesal dengan apa yang berlaku....
Andai ada secebis rasa sayang kamu padaku, maafkan lah aku....

Andai dapat diulang semula,
demi ALLAH takkan aku lukai hatimu.....

No comments:

Followers