:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Wednesday, April 02, 2008

J.CO Donats

Donat yang sungguh menggoda lagi mengiurkan..


Ermmmm....adeh..meleleh air liur aku bile dgr name JCO Donat ni..tu belum tengok donat dia lagi..aduh....aku dah ketagih ni...

JCO Donat ni ade kat Pavillian je..tu jela tmpt yang aku..tak tau lak tempat lain ade lagi ke kat malaysia ni...

Donat ni diperkenalkan kat aku oleh Pza, adik ipar b aku, dia kate donat tu sangat sedap sekali, so, kami pun cuba la...pehhh....memang sedap..(kalau lah aku leh wat donat yang sebegitu enak,lazat dan nyaman begitu.... Emmm..ye, aku tau aku tak reti masak.apatah lagi untuk membuat kuih muih....) :-(

Kalau nk beli donat tu, kena beratur lagi tau..punya la ramai hamba Allah yang gemar makan Donat yang dijual di JCO itu...(wlpun kedai roti kat sebelah tu pun ade...msti taukey kedai roti sebelah makan hati kn??)

1st time beli donat kat JCO tu aku beli 2 dozen(24 biji) dengan harga RM 30 ++ (aku lupa amount yang tepat). puas ar mkn smpai lebam perut dengan donat..pastu 2nd time beli 1 dozen je (12 biji) dengan harga RM20, sebab takut tak abis lak...tp, tu la orang ade cakap, bile banyak berlebih-lebih, tp bile sikit, tak cukup pulak.....aduhhh...tak puas mkn donat ari tu....

Aku teringin lagi ni.....nk donat lagi....

ok..now i'm hungry..very hungry!!

2 comments:

adieputra said...

jom makan donat j'cob..sedap nyerrrrrrrrrr

Summer said...

jom ar..teringin sgt ni...

Followers