:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Saturday, February 28, 2009

New Home For My Hamsterssssss......

Why i put many 's' on my HAMSTER?bcoz my hamnster become so many...hahahaha....
Masih ingatkah kalian tentang hamster aku yang bertambah itu hari?sudah ku ceritakan pada kalian dalam entry yang lepas..(aku pun sudah lupa bila..)kini, ibu hamster yang induk sudah beranak lagi 7 ekor semuanya...again.....menjadikan hamster kesemua di rumah aku ini sudah menjadi 15 ekor kesemuanya....wahhh...1 kemajuan yang tak disangka2..siapa sangka kami mampu membiakkan hamster sehingga sebegini jadinya...(aku berani jamin, akan datang hamter2 ni akan bertambah lagi..lagi..dan lagi....) disebabkan hamster aku kini sudah bertambah banyak, maka mereka perlu rumah yang lebih besar dan comfortable..

Jadi...inilah hasilnya...rumah baru hamster2 kami....lebih besar dan cantik...





kalian mahu tau tak bape hergeee sangkar baru ini??(sangkar baru disebelah kanan)..RM150++, tapi setelah ditawar menawar, ngan cina kat kedai tu, tokey tu bagi RM 150 nett.tapi RM200 gak yang kuar sebab tambah ngan barang2 sampingan anak2 baru kami tu..


** nasib baik ade yang sponser tuk beli sangkar baru tu..huhuhu..thx!

No comments:

Followers