:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Monday, February 16, 2009

Cowboy Town @ A Famosa, MELAKA

Sabtu lalu,tercapai sudah hajatku nk melawat(leh ke guna istilah 'melawat' kat sini?cam pelik je bunyinye) Cowboy Town kat A famosa melaka..huhu..dah nk buruk pun tempat tu, tapi aku baru je berpeluang nk gi sana...(tapi xpe, at least aku sampai jugak kat sana..thanks hubby coz bawak gak syg gi sana...)

Aku gi sana malam sebab nak tengok show koboi2 kat dalam tu..best gak la...(kalau dapat tiket free nak gak aku masuk lagi sekali..)hehehehe...show tu malam je kot ade, sebab diorg banyak bermain ngan api.(kalau siang mesti langsung tak menarik)

Tadi ingat nak upload gambar2 kat sana, tapi card reader aku lak tah mane ilangnye..xleh le nk tranfer dr hp masuk pc..kena tgu card reader aku tu jmpe dulu la..kabel hp ni pun tah mane ilangnye...nape la barang2 aku ssh tuk nak duk lame2 ngan aku?kejap je mesti ilang...dah penat selongkar, xde gak...xpe, teruskan usaha mencari...nanti dah jumpe leh le aku upload gambar2 kat pekan koboi tu..huhu...

No comments:

Followers