:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Monday, February 02, 2009

5 years already..

Tadi aku godek2 blog aku ni...bosan dengan view yang sama, ingat nk tukar le mane yang patut..tapi macam malas pulak..nanti2 la bile ade banyak mase and idea aku tukar view lain...

Sebenarnya bukan pasal view atau layout yang aku nk cite pasal blog aku ni, cume nak bgtau yang blog aku ni dah 5 tahun usianya...dah leh masuk pra sekolah dah pun..tahun depan masuk Tadika ye..hahaha...tak sangka dah lebih kurang 5 tahun aku mula merapu meraban kat sini..(wlpun kdg2 ade, kdg2 takde..)
Aku start menulis pada 15 september 2005, mase tu aku ade banyak mase sebab tengah praktikal kat SPA, putrajaya...hahah..biase la keje kerajaan, banyak mase terbuang, tu yang lahirnya blog ni..

Tapi sebenarnya, sebelum wujudnya summerteen.blogspot ni, aku dah mula menblogkan diri ni kat www.devilla-annie.blog.friendster.com. Aku mula menulis kat blog friendster aku..(kalau ade mase gi la jenguk..) Enrty pertama pada tarikh 19 july 2005..Dulu kejap2 aku tulis kat blog friendster, kejap2 tulis kat blogspot..tapi sekarang aku fulltime kat blogspot..hahha..

Ok la, tu je nk tulis...

2 comments:

Followers