:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Thursday, February 26, 2009

Kelisa Wanted!!!



Perhatian kepada pemilik kereta Kelisa berwarna kelabu taik hanjing ni, sila alih kan kereta anda!!! (no plak lupe plak aku nk snap, hati tengah panas, ni jela hasilnye..) kurang2 1/2jam jugak la ktrg terperangkap dalam kete sendiri bila kete kelisa taik hanjing ni memblock kete ktrg...hon dh berapa puluh ratus kali pn tak dengar2..pekak ke ape??dh tau parking memblocking kete org tu pndai2 la jangan angkat handbrek, ni dh nyusahkan orang ramai pulak...1 hal pulak aku nk kena tunggu tuan punya kete taik hanjing ni alik kan kete dia, tp kalau dia datang alih kan, pastu angkat tangan, say sori pun xpela jugak.sedap gak hati aku...ni dh lebih kurang 1/2jam tunggu, batang idung pun tak nmpak, batang lain lagi la tak nmpak(tu pun kalau dia berbatang..)tapi nmpk gaya kete tu mcm tuan punya nya tidak berbatang..hahahah...terlebih suda...
Tunggu punya tunggu, mmg lgsg takde kelibat tuan punya kete nak alih kan kete dia, lucky me sebab hubby aku ni sungguh tinggi pengetahuaan dalam bidang pemanduannya, sungguh cekap sekali.cilok kiri kanan, last2 kami dapat kuar jugak tanpa menggerakkan walau seinci kete yang telah memblock kami tu...huhu..terror x terror??


**kalau agak2 tuan punya kelisa ni ternampak sikit2 kesan geseran tu jangan marah eh....hahahahahaha......(jgn risau, hby aku cekap)

No comments:

Followers