:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Monday, February 02, 2009

Nasib Baik Kau Boss

Suatu petang jumaat , 30 january 2009.

"tuuttt..tutttt.." aku call bos aku,
tapi bos tak pick up..siot tul bos aku ni...langsi tol...

5minit later....

"tritt...trittt...." telepon office bunyi..

"hello.." suara penuh ayu dan abis sopan....
"rose, u called me?" garang tul sore....
"yes boss, just wanna ask u, on monday our office will close or not bcoz monday is Federal Day"
"ok..u cuti monday ni.office will close"

huhuhu...panjang le cuti aku minggu ni...lalalalala....hohohohohoho...


Suatu senja ahad, 1 feb 2009.

"............................" henpon aku bunyi ...my boss's name appear..

"rose..."
"yes, boss"
"esok u masuk ofis ye..need some urgent work to do..."
"errr..ok, boss"

Arrghhh...syialllll.................
can i say no??

No comments:

Followers