:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Tuesday, January 27, 2009

TUGU NEGARA

korang tau tak Tugu Negara katne?aku rase macam pernah pergi sama dulu2..tah nape semalam rase macam nak jadi seekers..hahaha...orang kata tempat tu berhantu sikit,keras..(memang la keras sebab tugu tu di buat dari batu yang sangat keras)bodo..

Kul 4 pagi semalam gi makan2 jap, pastu tibe2 terpikir nk gi tengok tugu negara.abg Ali ngan Abg Apiz cakap tugu negara dah xde kat tempat asal dia..dia dah dipindahkan kat satu tempat.tak tau katne.Susah nak caya la..betol ke tak tah...nampak macam diorg reka2 cite, tapi kadang2 macam betul lak ape yang diorg cite tu..aku xde mase lagi nk gi check, tah betol ke tak..macam mana lak diog nk pindahkan tugu yang berat dan besar tu? pelik kan?

Abg Apiz cakap tah2 dia dah gi pindah kat belakang umah Abg Ali..macam2 ar diorg ni...sebenarnya aku memang teringin nk gi tengok tugu negara tu..betol ke dia dh kena pindah?

No comments:

Followers