:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Thursday, January 22, 2009

Hamster

Huhuhu...say congraz to me!

Kejayaan yang paling besar dalam sejarah hidup aku dalam bidang penternakan haiwan peliharan ni..huhu..hamster ternakan aku telah mengeluarkan hasil..haha...ada 6 ekor anak hamster yang lahir semalam..tapi tinggal 5 je sekarang.mgkin sebab bapak dia dah makan sekor kot, aku sedar2 je sekor dah kiok..tgl la 5 ekor..tak tahu la bile hamster aku tu beranak, sedar2 je dah bertambah ahli dalam sangkar dia tu...

Mmmm...pasni aku kena beli rumah yang lebih besar tuk keluarga besar hamster aku tu..kesian lak bile aku terpakse pisahkan bapak dia ngan anak2nya tu..tp kalau tak pisahkan nanti abis sume kena baham ngan bapak dia..

Mula2 dulu aku jage 2 ekor hamster je, pastu membe aku, Nikki bagi lagi 2 ekor suh aku jage..huhu..(dah macam zoo umah aku tu, ada 2 sangkar hamster kat umah aku).. tapi tak sampai seminggu, sekor dari 2 ekor yang member aku tu bagi dah mati kena gigit ngan hamster aku..hahaha...walaupun aku dah asingkan, tah macam mane yang besar tu leh masuk sangkar hamster kecik tu...kesian, dia dah xde kawan..(abis la kalau Nikki tau hmaster dia dah mati sekor...)

Semalam bertambah lagi ahli hamster kat umah aku...total sume ada 8 ekor hamster..wahhh...leh bukak business ni..hahahaha...yang besar ade 3 ekor, yang kecik ade 5 ekor..(agak2 kalau aku jual ade x org nak beli..)
Aku rase macam dah tak terjaga pulak kalau dah ramai camtu..

No comments:

Followers