:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Monday, January 19, 2009

I'm Back

Huhu..mesti korg ini blog ni dah tak berpenghuni kn?haha..jangan risau aku masih disini..cume kebizian buat aku takde mase nk nulis...
Dah lama sangat aku tak tulis pape kt sini, ari tu aku ingat nk delete je blog ni..malas nk tulis lagi, tapi kawan2 pesan takyah delete la..biarkan je kat situ...Mmm..so, aku biar jela kat sini..ade mase aku tulis..takde mase, tak tulis la....

Sebenarnya banyak benda yang aku nk kongsi ngan korang, banyak benda aku nk cite, tapi aku betol2 bz..nanti2 kite cite lagi k..

No comments:

Followers